Islamkritik

Islam, en totalitär politisk ideologi som av sina anhängare kräver att de skall eftersträva dominans med alla nödvändiga medel. Saklig och motiverad kritik av islam, koranen och Muhammed, ej riktad mot muslimer som individer eller folkgrupp.

2006/06/14

Icke-Sverigedemokrat röstar på Sverigedemokraterna



Hmm.., ok, jobbigt detta, Sverigedemokraterna, vad ska man säga…, inte är de vackra...



Kan inte påstå att jag gillar dem (mer om varför nedan), och förstår mycket väl att 67 % av väljarna säger sig tycka intensivt illa om Sverigedemokraterna



In me’rom bara..
Jag är för en ökad invandring, en meritbaserad invandring. Har inget mot ett ”multikulturellt” samhälle, som jag nog tror kan fungera riktigt bra, beroende på vilka kulturer vi talar om.

Afrikaner, judar, araber, asiater.., whatever, de får mer än gärna flytta hit, bara de duger något till, jobbar, och gillar våra grundläggande västerländska värderingar.



Lite motvikt kanske..
Om inte annat så är det en motvikt mot det ökande antalet muslimer. Hur många av våra nuvarande och framtida muslimer skulle rösta för att införa sharia och göra oss till Dhimmi?

Enligt sin religion är de förpliktade att göra sig själva till herrefolk. Vad är man för muslim om man inte ställer upp på att följa koranen och Muhammeds, den förste islamistens, exempel?



Förhoppningsfulla sossar sossar sossar..
Sverige är socialdemokratiskt, väldigt väldigt socialdemokratiskt.., och sossarna är tydligen nöjda, glada och förhoppningsfulla inför att Sverige skall bli ett muslimskt dominerat land inom 50-150 år, och gör ett enastående jobb med att se till att valboskapen inte protesterar eller ställer jobbiga frågor om vart vi är på väg, varför och om det verkar rätt.


Bäst att vara snäll..
De hoppas visst att våra framtida muslimska härskare kommer att vara snälla mot oss om vi är snälla mot dem nu (var det inte Bodström som sade något sådant?). De allierar sig med islamisterna och har valt sina positioner för framtiden.

Vi kan säkert utgår från att de vill alla väl, men ska man lite på folk som agerar utifrån önsketänkande, istället för fakta?


Ingen får veta något - tack MSM..
Våra mainstream-media och proffstyckare gör vad de kan för att hjälpa till med desinformationen, och är väldigt stolta över att undanhålla information som medborgarna kanske skulle behöva för att bestämma vilket sorts samhälle de vill lämna efter sig till efterkommande generationer.

De skulle aldrig ens drömma om att efterfråga den statistik eller diskussion som skulle behövas, och skulle ännu mindre drömma om att nämna bakgrunden hos en brottsling om denne inte råkar vara ljushyad.


Lite ensidigt?
När läste du senast något som hävdade något annat än att islam är en fredlig religion?

Hur många "folkbildande" program om korstågens förbrytelser och islams storslagna historia, den muslimska världens underbara kultur har SVT sänt den senaste tiden egentligen?



Konspiration eller slöhet?
Jag menar inte att detta är en medveten utstuderad konspiration, en onödig hypotes. De flesta vanliga medborgare vill inte höra talas om nya obehagliga framtidsperspektiv. Valboskapen är van att bekymra sig om a-kassenivåer, vårdköer, pensioner, låga kvinnolöner eller de ”orättvisor” som någon bestämt ska vara jätteviktiga. Lagom bekymmer ska det visst vara.


Samma gamla nyheter..
”Folket” vill inte höra talas om annat, media lever på att sälja annonser och levererar vad folk vill ha, och bestämmer vad vi skall bli arga på, vad vi skall vara rädda för och vad vi skall ignorera.

Vi betalar glatt för den propaganda vi beställt. Det har sålt förut, säljer fortfarande..


Varningar ignoreras..
Riktigt allvarliga långsiktiga mer obekanta problem på hemmaplan vill ingen riktigt höra om. ”Va? Skulle Sverige bli muslimskt, ska mina barnbarns barn legalisera pedofili och slaveri?! Nää.., lugna ned dig nu.., tänk på nått annat..”.

Men... nu är det ju så mycket muslimska barnvagnar bara, borde inte någon tänka på vad som kommer att hända? Hur kommer de som ligger i barnvagnarna att tänka? Hur kommer de att rösta?





Oppositionen?
Svenskarna är sossar, därför har oppositionen blivit sossar. Där finns inget att hämta. Folkpartiet borde kunna förväntas göra någon sorts insats för att bevara de individuella mänskliga rättigheterna, vårt arv från upplysningstiden och basen för vår civilisation - om de vore liberaler. Men socialliberalism är tydligen något helt annat.


Enpartistaten, nazistpaniken, barnvagnarna..
Sverige är en enpartistat, där media ingår, svenskarna vill ha det så. Politikerna och mainstream-media är tillsammans vår styrande elit, som har bestämt sig för att svenskarna skulle bli galna nazistiska folkmördare om de fick korrekt och relevant information om effekterna av den invandringspolitik vi har, och de demografiska följder den kommer att få om 50-150 år.

Det här med de där muslimska barnvagnarna… Någon som läst någon vetenskaplig undersökning om vart detta kommer att leda, och hur snabbt? Borde inte det vara en viktig politisk fråga? Det kanske faktiskt är den enda fråga som har någon riktig betydelse idag? Vad gör det om hundra år? Rätt mycket kanske?


Jack..
Men oroa er inte medborgare.., ni behandlas som barn, och verkar jättenöjda med det. Vi har visst de ledare vi förtjänar.

- You want answers?
- I think I'm entitled.
- You want answers?
- I want the truth!
- You can't handle the truth!!












Oj vilken nazistpotential, right…
Hur har någon ens fått för sig att svenskarna skulle bli nazister? Inte ens under 30- eller 40-talet var nazismen särskilt omtyckt här i Norden, och då var ju totalitära ideologier på sin höjdpunkt. Varför skulle folk bli galna idag om de fick korrekt, relevant och rättvisande information?


Styrning – information - kontroll
Demokrati innebär att ”folket styr”, men den som inte har information har inte kontroll, och blir styrd av den som har informationen. Lever vi då verkligen i en demokrati?


Prata, men säg inget..
Yttrandefriheten är avskaffad, så länge man vill yttra sig om något viktigt. Man får inte säga eller skriva något som kan uppfattas som ”hets mot folkgrupp”, och tydligen tillhör man en ”folkgrupp” om man är muslim.

Men ingen vet var de rörliga gränserna går, vilket förstås är meningen – då håller ju alla tyst, det blir lugnt och fint.


Oj, nån blev visst ledsen…
Om någon blir arg på det man säger är eller blir det förmodligen olagligt. Folk brukar bli arga när man ifrågasätter sådant som är viktigt för dem. Så länge du inte säger något av betydelse, så är allting bra. Och om man nu inte får säga något kontroversiellt, varför då bekymra sig om att tänka det?


Avskaffa LHMF
Vilket kritiskt yttrande som helst om islam och muslimer som grupp eller individer kan nu eller i framtiden vara brottsligt.

Man anklagar direkt eller indirekt till exempel Sverigedemokraterna för att vara ”rasister”, och ser till att de inte kan försvara sig effektivt, eftersom diskussioner i frågan är förbjudna. Att lagen om hets mot folkgrupp bör avskaffas är självklart. Hot, förtal och uppvigling till brott täcks redan av andra lagar, därutöver bör alla ha rätt att säga vad de tänker och varför.

Om nu någon har invändningar mot en ras, låt dem försöka förklara varför och hör efter om det blir något annat än osammanhängande svammel.


Ingen diskussion – information – kontroll – demokrati
Utan diskussion blir möjligheterna att hitta bra information, och därmed fatta rätt beslut och faktiskt utöva kontroll (=folkstyre=demokrati), i stort sett obefintliga för det stora flertalet.

Och det var visst det stora flertalet som skall styra i en demokrati, hur ska de kunna göra det när de inte tillåts få korrekt information, och inte får diskutera eller säga vad de uppfattar som sant och viktigt? Vi lever i en skendemokrati, inte en demokrati. Ytterst få protesterar.


Sverigedemokraterna..
Nåväl, vad är det jag inte gillar med Sverigedemokraterna?

- Många av dem tycker antagligen illa om folk av annan hudfärg. Själv ser jag helst en ökad invandring av icke-muslimer oavsett ras. Något i stil med en anställningsintervju borde vara enkelt, praktiskt och värdefullt.

- De är nationalister. Själv är jag helt ställd inför det, fattar inte vad det är frågan om. Sverige är som de flesta västländer någorlunda OK om man jämför med skitländer som inte har någon sorts respekt för mänskliga rättigheter, marknadsekonomi och individuell frihet. Folk är rätt hederliga, välvilliga och enastående lätta att ha att göra med. Men jag kan inte säga att jag älskar det. Råkade födas här, det får duga i brist på bättre alternativ.

- De är socialister, sossar, trygghetsnarkomaner, vill tydligen ha stopp för invandringen för att försvara vårt socialistiska välfärdssystem. Själv konstaterar jag att detta är min kropp, det jag förtjänar med den är mitt och jag har aldrig godkänt att någon skall få disponera resultaten av mitt arbete för diverse ”vällovliga” ändamål. Det är fel att stjäla. Att staten gett sig själv rätten att stjäla är självklart lagligt, det gör det inte moraliskt rätt.

- De drömmer om ett ”folkhem”. Jag vill bara bo i ett någorlunda vackert land där man kan göra vad man vill så länge man inte skadar någon annan. Staten har moralisk rätt att kräva betalt för kärnfunktionerna rättsväsende och försvar, inte mer. Fredliga människor ska lämnas i fred, det får räcka med det. ”Folket”, vad är det för nått, nån sorts fotbollslagsgrej? Lämna mig ifred…

- De vill ha ett monokulturellt samhälle. Verkar trist. Vad är det för fel med ett litet ”Chinatown”, ”Little India”, ”judiska kvarter” eller lite konstiga grannar, vänner och bekanta som inte kan svenska? Funkar bra så länge ingen kultur utgår från att den har rätt och skyldighet att ta till våld för att dominera alla andra, så länge ingen av dessa kulturer är helt i avsaknad av något så enkelt som den ”gyllene regeln ”. Vilket förstås är ett av islams värsta problem. Väldigt blodiga gränser, där det finns tillräckligt mycket islam finns det våld – oundvikligen och utan undantag, alltid och evinnerligen. Det kallas för Jihad, den enda garantin för en muslim att slippa brinna i helvetet.

- De verkar ointresserade av och okunniga om islam. Inga intellektuella djupingar vad jag sett hittills. Okunnighet går förstås att åtgärda, men då krävs åtminstone intresse.

- Man kan inte säga öppet att man tänker rösta på dem. Trist, men det råder nolltolerans i sällskapslivet för sådant. Jag lär väl säga det om någon frågar, kommer att kosta mig några bekantskaper.


Men..
.. det finns inget annat parti som över huvud taget gör minsta ansats för att hantera eller ens diskutera vår tids enda politiska fråga av betydelse.


Invasion utan motstånd
Sverige och Europa är utsatt för en demografisk invasion av en främmande kultur, styrd av en politisk klanbaserad ideologi maskerad som religion, en ideologi som med sina dogmer befaller sina anhängare att krossa det västerländska samhälle vars respekt för individuell frihet jag faktiskt uppskattar.

Det totalitära samhället tar över och vi verkar inte ens vilja försöka försvara oss. Mycket pinsamt, mycket plågsamt, mycket ynkligt och faktiskt värt förakt.


Suckers..
Vår styrande elit är inkompetent och parasitär, den får sin makt genom att muta oss med våra egna pengar och försöker dölja de problem den inte tror sig kunna hantera utan att behöva exponera sin inkompetens, destruktivitet och brist på existensberättigande.

Eliter har förrått sina undersåtar förr, det håller visst på att hända igen. Välkommen till Eurabien, elitens nya spännande visionära projekt!

Invandring, demografi och islam är framtidens och därmed vår tids viktigaste politiska fråga. En fråga om vår överlevnad, eller våra efterkommandes överlevnad, som fria och självständiga människor med rätt att själva besluta om våra liv.

Islam, inte islamism, måste börja bekämpas och kritiseras öppet och utan kompromisser, människor måste börja protestera och sluta tolerera att behandlas som valboskap eller barn.

Man måste inte gilla allt med ett parti man röstar på, man kan till och med ogilla det mesta med det partiet. Men nu handlar det inte om vad man gillar, utan om det finns några alternativ. Det gör det inte, tyvärr.

Tack så jävla mycket - Sverige..

Det får bli en röst på Sverigedemokraterna.

9 Comments:

  • At 05 juli, 2006 14:56, Anonymous Anonym said…

    Hej!

    Jag är också en icke-sverigedemokrat som kommer att rösta på sd i september. Det är det enda partiet som vågar ta upp obehagliga frågor. Vi behöver en blåslampa som sd.

    Sen tror jag nog du har fel när du tror att det finns många rasister i sd. Det finns säker en och annan men är de värre än t.ex. sossarna? De värsta rasistiska kommentarer har jag hört från folk som röstat på etablerade vänsterpartier.

    Socialdemokraterna fraterniserar öppet med islamister. Hundra gånger mer oroväckande än en och annan vilsen sd-are.

    Jag har börjat säga i bekantskapskretsen att jag ska rösta sd. Det väcker initialt en stor förvåning eftersom jag inte lever upp till medias bild av sd. Jag är välutbildad, kvinna och har bott utomlands och har vänner från flera minoritetskulturer. Så jag tycker du ska ta bladet från munnen och uppmuntra vänkretsen att rösta sd i år! Lycka till!

     
  • At 14 juli, 2006 15:05, Blogger Runnymede1215 said…

    Hej Maria!

    Jo, du har förmodligen rätt i att jag borde gå ut mer med att jag tänker rösta på Sverigedemokraterna, men det är jobbigt att behöva förklara att det är en proteströst, att jag egentligen inte gillar dem, att jag gärna ser en ökad invandring och allt det där. Man vet ju att folk ändå bara skulle kalla en för ”den där Sverigedemokraten” till sist.

    Vi får se hur jag gör, det moraliskt rätta är väl att gå ut öppet med var man står och ta konsekvenserna, antar jag.

    Kan ju stämma också att det inte finns fler eller lika mycket rasister bland gråsossar än i SD. I och för sig så har ju SD riktat in sig just på äldre socialdemokrater, och kör en massa floskler om ”folkhem” och ”trygghet” och annat socialistiskt allmängods som jag inte alls ställer upp på.

    Nog för att jag skulle rösta på SD även om de nu hade haft högvis med öppna rasister bland sig, i brist på alternativ. Jag kan inte se att svenskarna är rasistiska, inte heller att de någonsin varit det i någon större grad, och jag tror inte för ett ögonblick att många skulle bli det bara för att Sverigedemokraterna börjar höras i debatten.

    Så detta att svenskarna skulle vara ”rasister” är rena tramset, men jag kan mycket väl förstå att de nästan alla etniska svenskar faktiskt gillar och vill behålla ett traditionellt västerländskt samhällssystem med full respekt för mänskliga rättigheter, och att många inte är så säkra på att vi kan göra det om vi släpper in snabbväxande folkgrupper där många föraktar vårt samhälle och vill ersätta det med ett annat, totalitärt system där de har en av gud föreskriven rätt att vara herrefolk.

    Alla kulturer är inte likvärdiga, och att att vilja motverka och förhindra ett framtida totalitärt samhälle är inte rasism, det är politik och ett försvar av frihet och individuella mänskliga rättigheter, som banne mig borde gälla för folk av alla hudfärger.

     
  • At 17 augusti, 2006 00:15, Anonymous Anonym said…

    EUROPEAN UNION ISLAMOPHOBIA INSPECTION

    I regret to inform you that this weblog and some of its links have been identified as potentially Islamophobic. Under EU Directive DCLXVI it is compulsory for all contributors to websites accessible from the European Union to take the following Islamophobia test:

    YOU MAY BE AN ISLAMOPHOBE IF...

    (1) You refer to the midwinter holiday as 'Christmas'.

    (2) You save loose change in a piggy bank.

    (3) You allow your children to read unexpurgated versions of Winnie the Pooh.

    (4) You doubt whether it's politically correct to stone rape victims.

    (5) You believe that the earth is round.

    (6) You think there's something weird about a 50 year old man marrying a six year old girl.

    (7) Your children have Barbie dolls or Teddy Bears

    (8) You object to being a second class citizen in your own country.

    (9) You fail to celebrate cultural diversity when your daughter is gang-raped for not wearing a headscarf.

    (10) You think government policy should be determined by your elected representatives rather than a howling mob.

    (11) You object to your taxes being used to support people who are plotting to kill you.

    (12) You aren't convinced that 'Jihad' means 'Inner Spiritual Struggle'.

    (13) You don't understand why the Jews must be exterminated.

    (14) You allow your children to play with LEGO.

    (15) You aren't married to at least one of your cousins.

    (16) You sometimes have doubts about BBC reporting.

    (17) You occasionally wonder what's inside those walking tents.

    (18) You realise that taqiyya is not a Mexican beverage.

    (19) You believe moderate Muslims ride unicorns.

    (20) You don't appreciate the multicultural need for Methodist grandmothers to be body-cavity searched before boarding aircraft.

    (21) You claim to understand the words "Slay the unbelievers wherever you find them", even though you don't speak Arabic.

    (22) You object to taxpayers' money being spent for terrorists to hold a festival to commemorate the anniversary of their massacres.

    (23) You have reservations about 'faith schools' where the kids will be taught that you and your family are najis (excrement), at public expense.

    (24) You don't understand why flying your country's flag has become a hate-crime.

    (25) You don't appreciate why it is so insensitive and offensive for the police to prevent oppressed minorities venting their frustration by mass murder.


    EVALUATING YOUR SCORE
    How many of the questions did you answer 'YES' ?

    On a scale of 0 to 25

    0 you are a Dhimmi
    1 to 5 you are a Najis Kaffir
    6 to 10 you are an Islamophobe
    11 to 15 you are a Thought Criminal
    16 to 20 you are an Enemy of Allah
    21 to 25 you are a Zionist Crusader offspring of pigs and monkeys.

    Fatwas are automatically awarded for all scores above 5

    Fatwas will be posted in plain brown paper envelopes generously sprinkled with ricin, anthrax, sarin or cobalt-60.

     
  • At 25 augusti, 2006 21:06, Anonymous Anonym said…

    Hej igen!

    Intressant att läsa ditt svar. Vad har hänt med bloggen? Tröttnat?

     
  • At 25 augusti, 2006 21:35, Blogger Runnymede1215 said…

    Nej, jag har inte tröttnat. Möjligt att jag är lite resignerad inför läget i Europa just nu.

    Väntar väl på att fler ska hinna ikapp och börja se verkligheten som den faktiskt ser ut.

    Bloggen är inte en "blogg" riktigt på det sättet att den ständigt uppdateras, ser hellre att det är ett fåtal bra poster som bör läsas än många aktuella med dagliga infall och kommentarer. En informationsresurs snarare än en dagbok.

     
  • At 11 september, 2006 18:07, Anonymous Anonym said…

    Hej igen!

    Jag har nu umgåtts med en hel del SD-are sen jag skrev sist och mina farhågor är helt borta. Inga rasister alls utan bekymrade svenskar både med och utan utländsk bakgrund. Tycker faktiskt att rasismen är större både i minoritetsgrupperna samt hos s och v. Kanske även de andra politiska partierna. Så du kan lägga din röst på SD med gott samvete och jag hoppas att du uppmanar dina vänner att göra detsamma. Islamism är en av västvärldens största hot idag. SD är det enda parti som vågar kritisera muslimer i Sverige i dag. De MÅSTE alltså in i riksdagen och de har goda chanser i år att nå över 4 %!

     
  • At 21 augusti, 2007 00:39, Anonymous Anonym said…

    tja .. du borde verkligen korta ner texten eller liknande och skicka in den till metro ... jag menar alla läser ju den på vägen till jobbet ;P keep up the good work!

     
  • At 22 april, 2008 08:50, Anonymous Anonym said…

    Tjenare,
    Jag är en andra generationens invandrare från serbien och jag vet vad en islamistisk invandring/okupution kan leda till (kosovo)(bosnien)

    Jag kan inte hävda att jag anser Islam som en fredlig religon.. tvärtom. Kosovo, Bosnien, Tjetjenien, pakistan, cypern är länder där islam införts under "senare" år (altså efter 1000-talet) Där det fortfarande existerar konflikter mellan alla folkgrupper som kommer i kontakt med muslimerna, de kan altså bevisligen inte leva i harmoni med någon annan kultur än sin egna vidriga motbjudande våldsamma kultur.

    En kultur som anser sig som förtryckt och utsatta och hatad av resten av värdlen, visst varför inte? Ni är juh motbjudande och lögnaktiga smutsiga djur.

    Sedan har vi dessa europeska förädarländer som under förtryck och av rädlsa konverterat till islam, och nu syftar jag på Bosnier och albaner som under det osmanska rikets (främst turkiet) förtryck konverterar medan övriga östeuropa, Rumänien, serbien, delar av ryssland bekämpar denna pest som invaderar våra länder.

    Stolta muslimer? Balkans "härskare" ? modiga mujahidener? Förstår ni inte att ni inte att era förfäder är svaga rädda landsförädare?

    Det är lätt för svenskar att kalla mig racist, men ni har aldrig upplevt islam på nära håll, ni vet itne vad djuren är kapabla till allt ni ser är på tv och det kan ni inte relatera till. Men om 20-50 år och ett par moskér senare när kanske har en delad huvudstad och muslimfanskapen röstar för självständighet och vinner demokratiskt ( komihåg dom föder igenomsnitt 6-7 barn) Altså point of no return. Vad händer då?

    Serbernas svar var att köra ut dom och tömma kosovo på albaner, men då faller bomber från storebror USA och resten av jävla fitt europa som glömmer vilka dom bombar och vad vi gjort för dom.

    (texten är skriven i en slänga och har inte orkat titta igenom den ber därför om ursäkt om jag tappar tråden och för eventuella stavfel)

     
  • At 18 maj, 2008 02:24, Anonymous Anonym said…

    Många har ifrågasatt om det verkligen var så många som sex miljoner som dog i koncentrations läger i Tyskland under andra världskriget. Men även om sex miljoner dog där, judar eller ej, så kan man fråga sig varför det aldrig talas om de sextiosex (66) miljoner som dog i judarnas gulag, tvångsarbetslägren. Dessutom har många nazistiska krigsförbrytare jagats och blivit förda inför rätta för sina påstådda brott mot mänskligheten.

    MEN HUR KOMMER DET SIG ATT INTE EN ENDA SIONISTISK JUDE HAR LAGFÖRTS FÖR DET BROTTSLIGA GULAG-SYSTEMET? VARFÖR?

    I nästan sextio år har man i världens alla länder predikat för tyskarna. Man har skuldbelagt dem för ett folkmord som hände innan de var födda, Tyskland får fortfarande betala skadestånd till staten Israel och man har påmint dem om de fruktansvärda brott deras nazistiska föregångare begick. Det vore nu inte mer än rätt, om vi synade kommunisternas dödsläger litet mer, att vi avslöjar judarnas roll i dessa avskyvärt hemska brott och påminner judarna om vad DERAS kriminella förfäder gjorde mot dessa sextio miljoner oskyldiga offer, av vilka de flesta var kristna.

    Det vore också på sin plats att bygga ett och annat kristet förintelsemuseum, jämte det skattebetalda institutet Padeia och de skattebetalade lokaler som används för Förintelsekonferensen med dess banketter, på fjärde året sedan år 2000 bara i Stockholm.
    Eller är det bara judarnas förintelse som är värd att kommas ihåg?

    Skall vi då bara glömma all den smärta och allt det lidande som så många andra etniska och religiösa grupper utsattes för under den judisk-bolsjevikiska eran? De ryska och östeuropeiska kristna? Förtjänar inte alla dessa människor att bli ihågkomna, som blivit den judiska kommunismens offer och torterats och mördats i namnlöshetens mörker? Förtjänar de ingen uppmärksamhet alls?

    Här nedan följer en lista på några av de värsta judiska kommunistmördarna, kommissarierna, spionerna, lönnmördarna och propagandisterna (alias inom parantes). Denna lista är på intet sätt fullständig. För att katalogisera alla judiska kommunister skulle krävas hundratals sidor. Sovjetunionen är på svenskt maner och av utrymmesskäl angivet som Sovjet.

    Tyska handlingar under andra världskriget måste ses mot bakgrund av att tyskarna verkligen ansåg att världens öde stod på spel och att någon måste göra något åt kommunismen. De hade sett den judiska kommunismens fruktade och otäcka gärningar mot de kristna i Ryssland och Östeuropa, och många i Tyskland förstår än i dag, att nazisterna bara var en reaktion, fast obalanserad och utsvävande, till det judiska, kommunistiska folkmordet av kristna och bönder i Ryssland, där inte mindre än 137 miljoner dödades totalt, med krig, artificiell svält, osv. inberäknat, mellan åren 1917-1991.

     

Skicka en kommentar

<< Home